Mūsu uzņēmums veiksmīgi strādā Latvijas tirgū kopš 1992.gada. Jau vairāk nekā 20 gadus uzņēmums piedāvā pakalpojumus apkures, ūdens un kanalizācijas sistēmu uzturēšanā, izpildot visdažādākos darbus sākot ar inženierkomunikāciju projektēšanas un montāžas darbiem, beidzot ar to pieslēgšanu un nodošanu ekspluatācijā un turpmāko inženierkomunikāciju apkopi.
2018.gadā mūsu uzņēmuma vadība pieņēma lēmumu par piedāvāto pakalpojumu klāsta paplašināšanu, tajā skaitā pakalpojumu nodrošināšanu, kas saistīti ar daudzdzīvokļu dzīvojamo māju un publisko ēku pārvaldīšanu/apsaimniekošanu.
Mūsu pamatmērķis ir nodrošināt klientiem un sadarbības partneriem augstas kvalitātes īpašuma pārvaldīšanas/apsaimniekošanas pakalpojumus. Tieši ekonomiskums, drošība, augsta kvalitāte un izmaksu caurspīdīgums ir pamatvērtības, ko nodrošinām mūsu klientiem.
Uzņēmums veic pienākumus atbilstoši slēdzamā līguma noteikumiem, Īpašnieku sapulču lēmumiem un spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, t.sk.:
• dzīvojamās mājas kopīpašumā esošās daļas un tai piesaistītā zemesgabala apsekošanu;
• dzīvojamās mājas (tai skaitā inženierkomunikāciju un iekārtu) apsekošanu, tehnisko apkopi, ikdienas uzturēšanu, apkopi un neatliekamo darbu veikšanu nodrošinot 24 stundu avārijas dienesta pieejamību;
• mājas pārvaldīšanas pakalpojumus (tai skaitā finanšu uzskaites un juridiskos pakalpojumus, lietvedības nodrošināšanu);
• nākamajam periodam nepieciešamo remontdarbu plānošanu un organizēšanu;
• līgumu slēgšanu ar komunālo pakalpojumu sniedzējiem, nodrošinot pastāvīgu pakalpojumu piegādi īpašniekiem;
• izrakstīto rēķinu par komunālajiem pakalpojumiem kontrole un to atbilstības pārbaude mērījumu rādītājiem un pastāvošajiem tarifiem, maksājumu savlaicīgas saņemšanas nodrošināšana;
• dzīvokļu īpašnieku kopsapulču organizēšana sadarbībā ar mājas (dzīvokļu) īpašniekiem un to pilnvarotajiem pārstāvjiem;
• zemes nomas līgumu slēgšana ar īpašumam piesaistītā zemes gabala īpašnieku un norēķinu veikšana par zemes nomu,maksājumu iekļaušana ikmēnešu rēķinos;
• mājas dokumentācijas un lietvedības dokumentu saglabāšana (māja lietas vešana), izziņu sagatavošana un izsniegšana, iesniegumu pieņemšana, reģistrēšana, informācijas aprites organizēšana;
• parādu piedziņa (tiesvedības dokumentu sagatavošana (sūdzības, pretenzijas, līgumi, vienošanās, sarakste ar valsts un pašvaldību institūcijām, protokoli, pārstāvība darījumu attiecībās (konsultācijas par darījumu līgumu nosacījumiem, līgumu izpildes kontrole u.c.), cenu aptauju organizēšana, juridisko dokumentu saglabāšana, un c.;
Uzņēmums ir reģistrēts dzīvojamo māju pārvaldnieku reģistrā ar Nr.758 ar nekustamā īpašuma pārvaldības un nekustamā īpašuma pārvaldnieka 5.līmeņa kvalifikāciju. Apskatīt reģistrācijas datus var šeit: Pārvaldnieku reģistrs
Avārijas dienesta, inženierkomunikāciju uzturēšanas vienība ir reģistrēta būvkomersantu reģistrā ar Nr.13167. Apskatīt reģistrācijas datus var šeit: Būvkomersantu reģistrs
Uzticot sava namīpašuma apsaimniekošanu sabiedrībai „CR-Apsaimniekošana’’, Jūs varēsiet pilnvērtīgi baudīt tās priekšrocības, ko sniedz kvalitatīvas uzturēšanas dzīves vide – sakopta un patīkama savās mājās.